سپنته

سپنته

سپنته

سپنته

  • ۰
  • ۰

سایت های زیادی وجود دارند که به صورت روزانه مطالبی را منتشر میکنند و فایل های کاربردی ( حال میتواند نرم افزار و بازی برای کامپیوتر باشد یا موبایل ) را برای شما به اشتراک میگذارند . باید باور کرد و اطمینان داد که اینگونه سایت ها کار بسیار سختی دارند . زیرا باید روزانه حداقل چیزی حدود ۵۰ مطلب منتشر کنند . البته این ۵۰ عدد حداقل است زیرا روزانه نرم افزار های متعددی منتشر و به روز میشود و به دلیل تنوع بیش از حد آنها ، نیاز کاربران نیز برطرف شود . زیرا اگر حتی یک نرم افزار باشد که کاربر به دنبال آن در سایت شما بگردد ولی نتواند آن را پیدا کند و از شانس بد شما نرم افزار در سایت دیگری پیدا و دانلود شود یک نمره منفی برای سایت محسوب خواهد شد . زیرا کاربر در جستجو های بعدی به سراغ سایتی میرود که در ابتدا او را ارضا کرده است و چیزی که میخواسته را به او داده است .

نکته مهم دیگر داشتن سرعت بالای سایت است . اگر سایت شما بخواهد به سطح بالا برسد ، نیازمند بازدید بالا و کشش سرور و هاست شما در این زمینه است . هر دقیقه قطعی سایت ، صدمات جبران ناپذیری به شما وارد خواهد کرد . به همین دلیل باید تمامی موارد در کنار هم قرار گیرد تا یک سایت بتواند پس از گذشت چند سال به لیست سایت برتر مرجع دانلود رایگان ایران تبدیل گردد . ما با علم به اینکه سایت هایی در زمینه دانلود سنتر در حال فعالیت هستند و هر کدام تلاش خود را میکنند تا بهترین باشند ، سعی کردیم از این لیست ، ۱۰ سایت برتر مرجع دانلود رایگان ایران را جدا کرده و به شما معرفی کنیم .

http://goldy.roomfa.com/
http://goldy123.inube.com
http://spante.loxblog.com/
http://spante.rozblog.com/
https://spante.blogsky.com/
http://spante.blog.ir/
http://spante.parsiblog.com/
https://spante.persianblog.ir/
https://spante.blogsky.com/
http://spante.blog.ir/
http://spante.niloblog.com/
http://spante.takblog.net/
https://spante.farsiblog.com/
https://spante.site123.me/
http://spante.blogtez.com/
http://spante.emyspot.com/
http://spante.monoblog.ir/
http://spante.blogsazan.com/
http://spante.blograz.ir/
https://sites.google.com/view/sepante/home
http://spante.avablog.ir/
http://spante.4kia.ir/
http://spante.vcp.ir
http://spante.yektablog.net/
http://spante.tibablog.ir/
http://spante.sitearia.ir/

  • ۹۸/۰۶/۲۲
  • arya sepante

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی